راه های زیادی برای افزایش تولید و جهش تولید وجود دارد، راهها و روشهای پر خرج و روشهای کم هزینه تر. روشهای که به افزایش بهرهوری و افزایش اشتغال منجر شود.
یکی از آسان ترین راه های جهش در تولید را میتوان استفاده از ظرفیتهای خالی دیگر واحدهای تولیدی دانست.
شرکتهای تولیدی که به هر دلیلی تمام و یا بخشی از ظرفیت آنها اکنون غیر فعال است.
میتوان با استفاده از این ظرفیتها تولید محصول را افزایش داد.
• تحلیل راهبردهای بازار رقابتی از طریق تحلیل محصولات، بازارها و روندهای مرتبط به تحلیل و بررسی کسب و کار
• تحقیق در خصوص فرصت های بازار داخلی و بین المللی مرتبط با محصول، اولولیت بندی و ارائه راهکارهای عملیاتی
• رصد رقبای بالقوه
• تحلیل جذابیتها،
• نگهداشت و بروزرسانی ابزارهای توسعه کسب و کار
• به کارگیری ایده های جدید
درباره این سایت